Serveis gestionats de Service Desk

Centres d'Atenció a l'Usuari (CAU's)

Determinats serveis són necessaris però no aporten valor a un CIO.

Els usuaris s'equivoquen, tenen dubtes, tenen incidències ... Això és així i seguirà sent així mentre més evolucioni la tecnologia.

Hem d'ajudar-los a que progressin. Hem d'ajudar-los a que facin servir la tecnologia que l'empresa posa al seu abast.

Però .... Quin valor ens aporta com a departament de sistemes?

Invertim temps, interrompim el nostre treball tècnic, atenem incidències personals i domèstiques... i tot això no només no aporta valor si no que ens llasta en la nostra responsabilitat com a departament de Sistemes d'Informació.

Estàs en aquesta situació?

Tens la sensació, o la certesa, que se t'ha van centenars d'hores dels teus tècnics en resoldre incidències?

Els teus tècnics estan farts?

Truqueu-nos. En ARESTES estem especialitzats en externalització de serveis d'Atenció a l'usuari.

Deixa-ho a les nostres mans i ocupa't de les tasques que produeixen beneficis per a la teva organització i resol aquest problema d'una vegada per totes.

Beneficis del Service Desk subcontractat

El servei d'atenció al client subcontractat alleuja els costos generals que acompanyen l'ampliació, com ara: costos de lloguer, despeses de capacitació, salaris d'administració i més.