Determinats serveis són necessaris però no aporten valor a un CIO.
Els usuaris s'equivoquen, tenen dubtes, tenen incidències ... Això és així i seguirà sent així mentre
més evolucioni la tecnologia.
Hem d'ajudar-los a que progressin. Hem d'ajudar-los a que facin servir la tecnologia que l'empresa posa al seu abast.
Però .... Quin valor ens aporta com a departament de sistemes?
Invertim temps, interrompim el nostre treball tècnic, atenem incidències personals i domèstiques...
i tot això no només no aporta valor si no que ens llasta en la nostra responsabilitat com a departament de
Sistemes d'Informació.
Estàs en aquesta situació?
Tens la sensació, o la certesa, que se t'ha van centenars d'hores dels teus tècnics en resoldre incidències?
Els teus tècnics estan farts?
Truqueu-nos. En ARESTES estem especialitzats en externalització de serveis d'Atenció a l'usuari.
Deixa-ho a les nostres mans i ocupa't de les tasques que produeixen beneficis per a la teva organització i resol
aquest problema d'una vegada per totes.
El servei d'atenció al client subcontractat alleuja els costos generals que acompanyen l'ampliació, com ara: costos de lloguer, despeses de capacitació, salaris d'administració i més.